Vitaminele importante pentru scolari

Pregatirea copilului pentru scoala sau gradinita inseamna mai mult decat alegerea rechizitelor si hainutelor. Sanatatea lui e cea mai importanta, de aceea, pentru ca el sa aiba un sistem imunitar solid si putere de concentrare, asigura-te ca beneficiaza de cele mai importante vitamine.

Vitamina C este necesara pentru a-i oferi copilului o imunitate crescuta, mai ales ca, odata cu inceperea anului scolar, micutul va fi expus la virusi si bacterii. Printre sursele de vitamina C se numara citricele, fructele de padure, spanacul, broccoli si salata verde.

Vitamina B12 ajuta la imbunatatirea concentrarii si atentiei copiilor in timpul orelor. Cateva dintre alimentele care asigura vitamina B12 sunt: carnea, branza, ouale si laptele.

Vitamina D este importanta pentru o crestere sanatoasa. Aceasta asigura absorbtia calciului si a fosforului pentru oase puternice si sanatoase. Principala sursa de vitamina D este expunerea la soare. Cand vine vorba de alimentatie, produse ca pestele, ficatul si uleiul de peste sunt recomandate pentru copii. De asemenea, vitamina D se gaseste si in ouale de gaina, dar este important ca acestea sa nu fi fost hranite cu furaje care contineau vitamina D.

Ultima, dar nu in ultimul rand este Vitamina A.

Daca nu stiati, o buna parte din concentrarea copilului in timpul orelor se datoreaza vederii. Daca acesta se chinuie sa vada pana la tabla, isi pierde interesul legat de lectii. De aceea, pentru a-i asigura micutului nostru o vedere cat mai buna, vizitati un oftalmolog si includeti in meniul lui alimente bogate in Vitamina A.  

Printre acestea se numara morcovii, ardeiul gras si rosiile, ficatul, lactatele, galbenusul de ou, broccoli, spanacul sau pepenele galben.

Pentru a evalua starea de sanatate a micutului dumneavoastra la inceputul anului scolar, va asteptam la Policlinica Blue Life unde, in luna septembrie, beneficiati de 50% reducere la consultatiile pediatrice.

About the Author :

START TYPING AND PRESS ENTER TO SEARCH